Reklamace
Pokud Vám dorazí Vaše zboží poškozené, v jiném provedení než jste si objednali (model, barva) nebo by jste chtěli dodané zboží vyměnit, stačí nás kontaktovat na naší emailové adrese, kde popíšete co za problém se s dodaným zbožím stalo a domluvíme se na dalším postupu.
Jak nám můžete zboží poslat zpátky?
Nepoužité a nepoškozené zboží v původním obalu prosím zašlete nejpozději do 10 dnů od obdržení podle instrukcí níže.
Poškozené zboží v původním obalu prosím zašlete nejpozději do 5 dnů od obdržení podle instrukcí níže:
1) Přes podací místa Zásilkovny. Stačí zboží pořádně zabalit a na přepážce Zásilkovny nadiktovat tento kód: 94346114. Obsluha vytiskne štítek, nalepí na balík a odešle až k nám. Při předání nic platit nebudete.
2) Odesláním přímo na centrálu prostřednictvím pošty nebo kurýra:
SP 188, s.r.o.
Sadová 1313/7
696 01 Rohatec
FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ ⇒ ZDE